Mercedes-AMG C63 S Biturbo

Mercedes-AMG C63 S Biturbo

Для многих людей пятьсот десять лошадок и семьсот крутящего момента, что достает AMG из C63 S, с лихвой. Но для апгрейдеров из польского auto-Dynamics этого не достаточно.

Mercedes-AMG C63 S Biturbo

По факту это 855 лошадный и 970 оборотистый C63 S. В любом случает это очень хорошо.

Mercedes-AMG C63 S Biturbo

Ателье заменило стандартные турбины AMG, модернизировал блок управления четрырех литровым V8 и внедрил карбоновый соединитель Eventuri для получения такого зверя.

Mercedes-AMG C63 S Biturbo

Плюс ко всему есть клапанная спортивная выхлопная система, которая в стандартной комплектации машины почти бесшумна. Еще добавили кучу визуальных прибамбасов, где весь глянцевый хром AMG поменяли на матовые черные деталями. Хорошо вышло.

Mercedes-AMG C63 S Biturbo

Судите сами. 855 сильный седан — это здорово, или — зачем так много дополнительной мощности?

Mercedes-AMG C63 S Biturbo

Беларускі пераклад

Для многіх людзей пяцьсот дзесяць конікаў і сямсот крутоўнага моманту, што дастае AMG з C63 S, з лішкам. Але для апгрейдараў з польскага auto-Dynamics гэтага не дастаткова.

Па факце гэта 855 лошадный і 970 паваротлівы C63 S. У любым выпадку гэта вельмі добра.

Атэлье замяніла стандартныя турбіны AMG, мадэрнізаваў блок кіравання четрырех літровым V8 і ўкараніў карбоновый злучальнік Eventuri для атрымання такога звера.

Плюс да ўсяго ёсць затамкавая спартыўная выхлапная сістэма, якая ў стандартнай камплектацыі машыны амаль бясшумна. Яшчэ дадалі кучу візуальных прыбамбасаў, дзе ўвесь глянцавы хром AMG памянялі на матавыя чорныя дэталямі. Добра выйшла.

Судзіце самі. 855 моцны седан — гэта выдатна, або — навошта так шмат дадатковай магутнасці?

Text.ru - 100.00%